Beauty express: Sampar Equalizing Foam Peel

Sinds ik werk besteed ik door de week wat minder aandacht aan mijn skincare routine. Onder het motto elke minuut extra slaap telt. 😉 Tegen het weekend begin ik dit te merken en krijg ik soms last van droge velletjes. Niet erg elegant, des te irritant. Mijn held in dit verhaal: de Equalizing Foam Peel van Sampar.

20140430-192109.jpg

Met één pompje heb je genoeg, dus met zijn 50ml kom je een heel eind. Gelukkig want hij kost 55,- euro. Geen toegevoegde parfums of andere onnodige extra’s dus ideaal voor mijn gevoelig velletje. Hierdoor ruikt hij ook lekker kruidig. Je smeert het uit op je gezicht, laat hem 2 minuutjes intrekken en laat hem vervolgens schuimen door te wrijven met nat gemaakte vingers. Spoel af en je merkt blind het verschil niet meer tussen je wang en een babypoep. 😉

Enkel te koop bij Planet Parfum.

Geef een reactie

