Carpe Diem Kombucha drink

Mijn vriend is dol op energy drinks à la Redbull, die gekend zijn een tikkeltje verslavend te kunnen zijn. Soms vind ik dit best grappig omdat ik me dit niet kon voorstellen. Ik heb nooit echt dorst, dus drinken is eerder een noodzaak dan iets waar ik echt van kan genieten. Tot ik op een dag aan het winkelen was in Antwerpen. In een kledingzaak moest ik even wachten en daar kreeg ik een flesje met een bizar rood goedje in mijn handen. Voor ik het goed en wel wist was het op en wou ik nog wel eentje. Het was de Kombucha Classic versie van Carpe Diem.

carpediem

Een natuurlijk drankje op basis van gefermenteerde Kombucha, een zwamsoort die erg gezond moet zijn en je energie geeft. Sommige mensen kweken het zelf en maken er thee van. Intussen heb ik ontdekt dat onze lokale Delhaize het drankje ook verkoopt en lach ik niet meer met mijn vriend.. Ik ben er stiekem zelf wat verslaafd aan geworden.. Nog erger: Carpe Diem is van Redbull. Lap.

Plaats een reactie