Bridezilla

Nog een maand en ik en mijn vriend geven elkaar het ja-woord. Ons plan was dit te vieren met familie en enkele goede vrienden, klein en gezellig. Meer moest dat niet zijn. Ik had een jaar de tijd om alles in elkaar te steken. We konden een zaal huren via onze duikclub. We kennen via via al iemand die de catering kon doen, dus leek alles toen wel in orde te komen.. Typisch dat dit niet kon natuurlijk. Op 4 maanden van de trouw bleek de zaal niet meer te kunnen doorgaan. Alle prijselijke zalen bleken uiteraard al volzet. Vervolgens de ringen die we ook reeds vorig jaar hebben laten ontwerpen gingen niet af geraken wegens medische omstandigheden van de ontwerpster. De DJ bleek geen muziek te hebben van de afgelopen 3 jaar. En tot overmaat van ramp wil ik allesbehalve in een witte prinsessenjurk trouwen en vind maar eens een kleed niet in die stijl maar toch opvallend genoeg dat je bruid-waardig bent…

 

Zoals ik al zei: nog een maand te gaan. Gelukkig hebben we alles kunnen oplossen, maar elke keer ik stiekem naar Bridezilla’s lig te kijken op Vitaya lach ik toch al iets minder hard nu ik op mezelf terugblik de laatste weken… :$

6 gedachten over “Bridezilla

Geef een reactie

