Moederdagtip: l’ Occitane goodies

Ik kan l’ Occitane simpelweg niet buitenkomen zonder een heerlijk ruikend tasje of een nieuwe lemming. Vre-se-lijk. Mijn vriend weet dit en ik krijg er wel eens wat van. Zoals bij ons vorig bezoekje… Drie dingen om in je achterhoofd te houden nu moederdag er aan komt op 11 mei…

l' occitane haul

  1. Amande Shaping Delight – 40,00 euro. Een crème die de opperhuid weer glad maakt en hydrateert op basis van amandelen. Heerlijk vind ik deze. Nu heb ik niet echt last van een oneffen huid, maar je voelt hem strakker trekken. Hij maakt mijn benen ook gewoon super zacht en hij ruikt heerlijk. Hij doet me wat denken aan groene thee. Hij zit in een glazen pot, wat enerzijds enige voorzichtigheid vraagt, maar langs de andere kant geeft het gewoon wat extra’s om mee te pronken in je badkamer.
  2. Sublime Beauty Cream Iris Angelica – 27,00 euro. De enige BB cream die licht genoeg is voor mijn sneeuwwitje tint en geen dikke laag achterlaat. Hij geeft een mooie gezonde glow en voedt zoals mijn dagcreme het zou doen. De spf 30 is mooi meegenomen.
  3. Néroli & Orchidée Eau de Toilette – 55,00 euro. Dit was een staaltje omdat hij op dat ogenblik nog niet te koop was. Intussen wel, dus haast je! De nieuwe geur is overheerlijk. De naam zegt eigenlijk alles, het is een verfrissende en bloemige geur. Mijn staaltje is op dus volgende week ga ik voor de full size, wie weet koop ik me in een keer de cadeau set. 😉

 

Geef een reactie

